panfu data och kometera

hallå!!!min text är JÄTTE stor jag vet inte vad som hende men iallafall ni vet nog inte det här att i panfu så heter jag inte melinia utan jag heter vendela2002
(med litet v) jag tycker det inte är så svårt att komentera ella och max blogg jag förstår att det har varit jul och så och man måste städa lite men jag tror dom gillar komentarer(specielt snälla)men ett tips om att hinna spela dator mera och komentera är(om du har en data i ditt rum)så kan du nu när det är lov när du vaknat sätta dig vid datan och börja spela:):):)idag så blev det en lååång text och jag gillar lååånga texter eftersom jag aldrig har skrivit en så lång text och det här måste vi fira!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0