FÖRLÅT OCH MINA BEST FRIENDS!

I dag är det den nionde december.Och jag vill seja förlåt! för att jag inte skrev i min blogg på lenge ni förstår jag har haft så mycket att göra alla dom fyra dagar men nu har jag tid att göra nästan vad jag vill.Inan jag skriver lite saker om panfu så vill jag tacka min bästis Jessica hon har ingen gubbe på panfu men hon är allt för mig och utan  henne så skulle jag vara utanför alla lekar i hela skolan. nu ska jag skriva några saker om panfu:Jag älskar verkligen panfu  fast jag inte är guld-panda vad som hels bara ni får vara kvar på internet om ni måste stänga av sidan någon gång men jag hoppas att eran sida stannar kvar föralltid ni är  riktiga panffu best friends!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0